Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг ) Ізюмської міської ради звітує перед мешканцями Ізюмської об’єднаної територіальної громади про результати роботи за 2019 рік та про результати організації та проведення внутрішньої оцінки якості соціальних послуг: догляду вдома, соціальної адаптації та натуральної допомоги за період з 01 січня 2019 року по 01 січня 2020 року.

Аналітична записка

про роботу територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Ізюмської міської ради за 2019 рік.

 

1.1. На території м. Ізюм працює територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Ізюмської міської ради, який  протягом звітного періоду охоплював обслуговуванням громадян міста. На даний час у терцентрі працює три відділення: соціальної допомоги вдома, денного перебування, організації надання адресної натуральної та грошової допомоги. Чисельність виявлених та обслужених громадян за 2019 рік склала 1757 осіб, у тому числі: відділенням соціальної допомоги вдома – 520 осіб, відділенням денного перебування – 353 особи, відділенням організації надання адресної натуральної та грошової допомоги – 884 особи. В результаті утворення Ізюмської міської об’єднаної територіальної громади на підставі рішення 89 сесії Ізюмської міської ради 7 скликання № 2258 від 07.06.2019 року «Про добровільне приєднання територіальної громади с. Кам’янка, с. Суха Кам’янка, с. Синичено, с. Тихоцьке Кам’янської сільської ради Ізюмського району Харківської області до територіальної громади м. Ізюм Харківської області» з 01.01.2020 року територіальний центр розпочне обслуговувати також мешканців вищезазначених сіл.  

1.2. У 2019 році в структурі територіального центру змін не відбувалось. кількість відділень залишилася колишньою. Рішенням 100 сесії 7 скликання Ізюмської міської ради №2604 від 24.12.2019 року  було затверджено положення про територіальний центр у новій редакції, та на його підставі буде збільшено штатну чисельність працівників з 01.01.2020 року на 8 одиниць, щоб мати можливість належним чином охопити соціальним обслуговуванням мешканців сіл, які приєдналися, та мешканців міста в умовах набрання чинності нового Закону Україні « Про соціальні послуги».  

1.3. У 2019 році в терцентрі працювало 2 мультидисциплінарні команди, які  надали соціальні послуги 84 особам, їм було надано 282 послуги.

При відділенні організації надання адресної натуральної та грошової допомоги працює «Пункт прийому гуманітарної допомоги від населення (теплих речей, взуття, тощо) в осінньо-зимовий період», послугою скористалось 68 осіб.

Транспортні послуги « Соціальне таксі» надано 21 особі.

1.4. Підготовка, перепідготовка, підвищення кваліфікації працівників терцентру та стан з проведення атестації соціальних працівників.

Назва терцентру Про  підвищення кваліфікації працівників терцентру Чисельність працівників залучених до навчання Про участь у семінарах (тренінгах, тощо), в яких приймали участь працівники терцентру Проведення атестації соціальних працівників
чисельність працівників де і за яким напрямом чисельність працівників тематика чисельність осіб, які підлягали атестації у 2019 р чисельність осіб, яких атестовано у 2019 р
Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Ізюмська міської ради 2

(завідувач відділення соцдопомоги вдома, інженер з охорони праці)

 

42

(працівники відділення соцдопомоги вдома)

 

 

 

 

 

         

          57

(працівники терцентру)

Воркшоп на тему: «Мистецтво діалогу через ненасильницьке спілкування»

 

 

Онлайн навчання  на тему: «Соціальна робота з людьми, які мають хронічні захворювання»

 

Тренінг на тему: «Захист громадян похилого віку від дискримінації, соціального насильства та жорсткого ставлення»

 

 

1.5.  Матеріально-технічна база терцентру задовільна. Територіальний центр має на своєму балансі три корпуси, в яких розташовані відділення, має автогараж для легкового автомобіля «Славута» ЗАЗ – 110307 та спеціалізованого автомобіля «ГАЗЕЛЬ – 32213 ПП».  

         В 2019 році завдяки участі в обласному конкурсі міні-проєктів розвитку територіальних громад «РАЗОМ В МАЙБУТНЄ» було реалізовано міні-проєкт «Vita nova – нове життя будівлі заради нових можливостей для надання соціальних послуг», відремонтовано приміщення для відділення організації надання адресної натуральної та грошової допомоги.

         За кошти місцевого бюджету та за рахунок власних надходжень терцентру:

 

1.6.  26 березня 2019 року директор установи брав участь у  «круглому столі» з директорами територіальних центрів з питань організації надання соціальних послуг територіальними центрами соціального обслуговування (надання соціальних послуг), обміну досвідом, який відбувся у Департаменті соціального захисту населення Харківської обласної державної адміністрації 

         У липні 2019 року директор установи взяв участь у зустрічі керівництва міста, начальників управлінь та керівників комунальних підприємств з мешканцями села Кам’янка щодо звітування про організацію роботи у перехідний період, пов’язаний з утворенням ОТГ, а також про подальші плани роботи кожної представленої сфери в умовах ОТГ.

1.7.  Державні стандарти соціальних послуг: догляд вдома та соціальна адаптація запроваджені у повному обсязі. У поточному році запровадження державних стандартів соціальних послуг у відсотках, в розрізі наданих послуг, склало 98%.

  1. Пропозиції щодо пріоритетних напрямів удосконалення діяльності терцентру на 2020 рік:
  1. Співпраця з громадською організацією «Ізюмська міська рада ветеранів Харківської області». Залучення відповідального секретаря Ізюмської міської ради ветеранів Харківської області до комісії з внутрішньої оцінки якості надання соціальних послуг. Залучення релігійних організацій міста до співпраці з питань надання гарячого харчування та іншої допомоги бездомним громадянам, з питань організації кулінарного курсу здорового харчування з проведенням майстер-класів у відділенні денного перебування.

Завдяки підтримці «Благодійної організації «Карітас» протягом року було надано продуктові набори малозабезпеченим підопічним відділення соціальної допомоги вдома – 19 особам. Була отримана благодійна допомога до Великодня у вигляді пасок, які отримали 443 підопічних терцентру.

 

Директор терцентру                                           Олена КОВАЛЕВСЬКА

 

ЗВІТ
про результати організації та проведення внутрішньо
ї

оцінки якості соціальної послуги соціальної адаптації

відділення денного перебування

територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Ізюмської міської ради

за період з 01 січня 2019 р. по 01 січня 2020 року

 
         Відповідно до наказу № 904 від 27 грудня 2013 року «Про затвердження методичних рекомендацій з проведення моніторингу та оцінки якості соціальних послуг» в територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Ізюмської міської ради наказом директора від 31.03.2017 № 33-к «Про організацію та проведення внутрішнього моніторингу та оцінки якості соціальних послуг»:

       Комісія з моніторингу та оцінки якості соціальних послуг працювала згідно  затвердженого плану проведення моніторингу та оцінки якості соціальних послуг. Засідання й рішення Комісії з моніторингу та оцінки якості соціальних послуг оформлено протоколом №1 від 20.01.2020 р.

      Для проведення внутрішньої оцінки якості надання соціальної послуги соціальної адаптації застосовувалися: 

      Методи оцінки якості  соціальної послуги соціальної адаптації:

       Для вивчення думки щодо якості надання послуг, які надаються відділенням денного перебування, взяли участь в опитуванні 57 отримувачів соціальної послуги соціальної адаптації. Метою опитування є отримання об’єктивної інформації, необхідної для оцінки та поліпшення якості надання соціальної послуги соціальної адаптації, вивчення реального стану соціального обслуговування відділенням денного перебування. Опитування проводили члени комісії з моніторингу та оцінки якості соціальних послуг.      

Результати роботи фахівців регулярно (щомісячно) обговорювалися на виробничих нарадах та отримали оцінку «добре».

      Таким чином, проведений аналіз результатів анкетування отримувачів соціальної послуги соціальної адаптації показав позитивну тенденцію у процесі покращення якості надання соціальної послуги соціальної адаптації, показник покращення психологічного та емоційного стану підопічних відділення склав 100% відгуків з числа опитаних.

  1. Оцінка кількісних показників надання соціальної послуги соціальної адаптації

    Оцінка кількісних показників надання соціальної послуги соціальної адаптації показує, що:

  1. Оцінка показників забезпечення якості соціальної послуги соціальної адаптації

     1) адресність та індивідуальний підхід (92% — статус «добре»)

      Критерії оцінювання:

 

2) результативність (100% — статус «добре»)

      Критерії оцінювання:

     3) своєчасність (100% — статус «добре»)

     Критерії оцінювання:

4) доступність та відкритість (100% — статус «добре»)

      Критерії оцінювання:

      5) повага до гідності отримувача соціальної послуги (100% — статус «добре»)

      Критерії оцінювання:

      Критерії оцінювання:

     Статус якісних показників забезпечення соціальної послуги соціальної адаптації

  Статус
«добре» «задовільно» «незадовільно»
від 80% до 100% від 51% до 79% від 0% до 50%
Адресність та індивідуальний підхід «добре»    
Результативність «добре»    
Своєчасність «добре»    
Доступність та відкритість «добре»    
Повага до гідності отримувача соціальної послуги «добре»    
Професійність «добре»    

       Наступним кроком є узагальнення статусів кожного показника забезпечення якості соціальної послуги та кожного кількісного показника, і статус, який переважає, присвоюється для оцінювання якості соціальної послуги в цілому відповідно до таблиці, в якій рекомендуються відповідні заходи.

      Оцінка якості соціальної послуги соціальної адаптації в цілому

Назва показника Статус Рекомендації по роботі відділення денного перебування
Кількісні «Задовільно» продовжувати роботу з відділенням денного перебування
Якісні «Добре»
Узагальнений «Добре»

      Незважаючи на узагальнений статус показників «добре», треба вжити ряд заходів, спрямованих на удосконалення процесу обслуговування й підвищення контролю якості соціальної послуги соціальної адаптації:

 

Директор територіального центра                                                     Олена КОВАЛЕВСЬКА

 

ЗВІТ
про результати організації та проведення внутрішньо
ї

оцінки якості соціальної послуги догляду вдома

відділення соціальної допомоги вдома

територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Ізюмської міської ради

за період з 01 січня 2019 року по 01 січня 2020 року

 
         Відповідно до наказу № 904 від 27 грудня 2013 року «Про затвердження методичних рекомендацій з проведення моніторингу та оцінки якості соціальних послуг» в територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Ізюмської міської ради наказом директора від 29.01.2019 р. № 20 — ОД «Про організацію та проведення внутрішнього моніторингу та оцінки якості соціальних послуг» зі змінами від 12.11.2019 № 363-ОД:

       Комісія з оцінки якості соціальних послуг працювала згідно затвердженого плану проведення моніторингу та оцінки якості соціальних послуг в територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Ізюмської міської ради. Засідання й рішення Комісії з оцінки якості соціальних послуг оформлено протоколом № 1 від 20.01.2020 року.

      Для проведення внутрішньої оцінки якості надання соціальної послуги догляду вдома застосовувалися: 

      Методи оцінки якості соціальної послуги догляду вдома:

      Для вивчення думки щодо якості надання послуг, які надаються відділенням соціальної допомоги вдома, взяли участь в опитуванні 380 отримувачів соціальної послуги догляду вдома. Метою опитування є отримання об’єктивної інформації, необхідної для оцінки та поліпшення якості надання соціальної послуги догляду вдома, вивчення реального стану соціального обслуговування відділенням соціальної допомоги вдома. Опитування проводили члени комісії з оцінки якості соціальних послуг. 

      Перевірка якості надання соціальної послуги догляду вдома відбувається шляхом планових чи позапланових (оперативних) перевірок роботи соціальних робітників на дільниці, які фіксуються в актах перевірки роботи соціального робітника на дільниці. Так, за звітній період: 

      Результати роботи соціальних робітників регулярно (щотижнево) обговорювалися на виробничих нарадах та отримали оцінку «добре».

  1. Оцінка кількісних показників надання соціальної послуги догляду вдома

    Оцінка кількісних показників надання соціальної послуги догляду вдома показує, що:

  1. Оцінка показників забезпечення якості соціальної послуги вдома

     1) адресність та індивідуальний підхід (100% — статус «добре»)

      Критерії оцінювання:

      2) результативність (99% — статус «добре»)

      Критерії оцінювання:

     3) своєчасність (100% — статус «добре»)

     Критерії оцінювання:

     4) доступність та відкритість (100% — статус «добре»)

      Критерії оцінювання:

      5) повага до гідності отримувача соціальної послуги (95% — статус добре)

      Критерії оцінювання:

      Критерії оцінювання:

     Статус якісних показників забезпечення соціальної послуги догляд вдома

  Статус
«добре» «задовільно» «незадовільно»
від 80% до 100% від 51% до 79% від 0% до 50%
Адресність та індивідуальний підхід «добре»    
Результативність «добре»    
Своєчасність «добре»    
Доступність та відкритість «добре»    
Повага до гідності отримувача соціальної послуги «добре»    
Професійність «добре»    

       Наступним кроком є узагальнення статусів кожного показника забезпечення якості соціальної послуги та кожного кількісного показника, і статус, який переважає, присвоюється для оцінювання якості соціальної послуги в цілому відповідно до таблиці, в якій рекомендуються відповідні заходи.

      Оцінка якості соціальної послуги догляд вдома в цілому

Назва показника Статус Рекомендації по роботі відділення соціальної допомоги вдома
Кількісні «Задовільно» продовжувати роботу з відділенням соціальної допомоги вдома
Якісні «Добре»
Узагальнений «Добре»

      Незважаючи на узагальнений статус показників «добре», треба вжити ряд заходів, спрямованих на удосконалення процесу обслуговування й підвищення контролю якості соціальної послуги догляд вдома:

 

Директор територіального центру                                       Олена КОВАЛЕВСЬКА

 

 

ЗВІТ
про результати організації та проведення внутрішньо
ї

оцінки якості соціальної послуги натуральної допомоги відділення організації надання адресної   натуральної та грошової допомоги

територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Ізюмської міської ради

за період з 01 січня 2019 р. по 01 січня 2020 року

Відповідно до наказу № 904 від 27 грудня 2013 року «Про затвердження методичних рекомендацій з проведення моніторингу та оцінки якості соціальних послуг» в територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Ізюмської міської ради наказом директора від 02.02.2018 № 33 «Про організацію та проведення внутрішнього моніторингу та оцінки якості соціальних послуг» зі змінами від 14.11.2018 №378:

 

Комісія з оцінки якості соціальних послуг працювала згідно затвердженого плану проведення моніторингу та оцінки якості соціальних послуг в територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Ізюмської міської ради. Засідання й рішення Комісії з моніторингу та оцінки якості соціальних послуг оформлено протоколом № 1 від 20.01.2020 р.

 

Соціальна послуга натуральна допомога надається без застосування державного стандарту, але за основу були застосовані кількісні та якісні показники державних стандартів догляду вдома та соціальної адаптації: 

Методи оцінки якості соціальної послуги натуральної допомоги:

Для вивчення думки щодо якості надання послуг, які надаються відділенням організації надання адресної натуральної та грошової допомоги, взяли участь в опитуванні 317 отримувачів соціальної послуги натуральна допомога. Метою опитування є отримання об’єктивної інформації, необхідної для оцінки та поліпшення якості надання соціальної послуги натуральна допомога, вивчення реального стану соціального обслуговування відділенням організації надання адресної натуральної та грошової допомоги. Анкетування проводили члени комісії з оцінки якості соціальних послуг. 

Таким чином, проведений аналіз результатів анкетування отримувачів соціальної послуги натуральна допомога показав задоволеність на рівні 100% відгуків з числа опитаних.

  1. Оцінка кількісних показників надання соціальної послуги натуральна допомога

    Оцінка кількісних показників надання соціальної послуги натуральна допомога показує, що:

  1. Оцінка показників забезпечення якості соціальної послуги натуральна допомога

1) адресність та індивідуальний підхід (97% — статус «добре»)

Критерії оцінювання:

 

2) результативність (99% — статус «добре»)

Критерії оцінювання:

3) своєчасність (100% — статус «добре»)

Критерії оцінювання:

4) доступність та відкритість (90% — статус «добре»)

Критерії оцінювання:

5) повага до гідності отримувача соціальної послуги (100% — статус «добре»)

Критерії оцінювання:

6) професійність (86% — статус «добре»)

Критерії оцінювання:

Статус якісних показників забезпечення соціальної послуги натуральної допомоги

  Статус
«добре» «задовільно» «незадовільно»
від 80% до 100% від 51% до 79% від 0% до 50%
Адресність та індивідуальний підхід «добре»    
Результативність «добре»    
Своєчасність «добре»    
Доступність та відкритість «добре»    
Повага до гідності отримувача соціальної послуги «добре»    
Професійність «добре»    

Наступним кроком є узагальнення статусів кожного показника забезпечення якості соціальної послуги та кожного кількісного показника, і статус, який переважає, присвоюється для оцінювання якості соціальної послуги в цілому відповідно до таблиці, в якій рекомендуються відповідні заходи.

Оцінка якості соціальної послуги натуральної допомоги в цілому

Назва показника Статус Рекомендації по роботі відділення організації надання адресної натуральної та грошової допомоги
Кількісні «Задовільно» продовжувати роботу з відділенням організації надання адресної натуральної та грошової допомоги
Якісні «Добре»
Узагальнений «Добре»

Незважаючи на узагальнений статус показників «добре», треба вжити ряд заходів, спрямованих на удосконалення процесу обслуговування й підвищення контролю якості соціальної послуги натуральна допомога:

Директор територіального центру                                                     Олена КОВАЛЕВСЬКА